nog 6 dagen - Reisverslag uit Koedood, Nederland van Peter en Kitty Holthuizen - WaarBenJij.nu nog 6 dagen - Reisverslag uit Koedood, Nederland van Peter en Kitty Holthuizen - WaarBenJij.nu

nog 6 dagen

Blijf op de hoogte en volg Peter en Kitty

11 Januari 2016 | Nederland, Koedood

Hallo allemaal
Het gaat nu toch echt opschieten en we kijken er wel naar uit. Dit verhaal is even een probeersel omdat we niet meer precies wisten hoe het allemaal in zijn werking ging.
Zondag 17 januari om 22.00 uur vliegen we rechtstreeks naar Sydney met tussenstop Dubai. Het zal een lange zit zijn zo'n 21 uur vliegen is niet niks maar dat hebben we er wel voor over en dat worden dan ook heel wat rondjes door het vliegtuig lopen.
Als het goed is krijgen jullie een mail wanneer wij onze avonturen op papier hebben gezet en wij hopen dat dat vele avonturen zullen worden.
Tot gauw.
Groetjes kitenpeet

• 11 Januari 2016 - 17:06

Joke En Gerard:

Nou het eerste probeersel is in ieder geval gelukt !
    Wij wensen jullie een fantastisch verblijf in Nieuw Zeeland en een heel goede reis er naar toe.
    We gaan jullie met veel plezier volgen !

• 12 Januari 2016 - 09:04

Wilma En Anton:

Wat een heerlijk vooruitzicht voor jullie maar ook voor ons mee te mogen genieten van jullie avonturen.
    Natuurlijk hopen we dat alles naar wens verloopt.
    Nog even een vraag: Wat betekent Koedood?
    We kennen het als een riviertje bij jullie in de buurt.
    Groetjes !
    Wilma en Anton

• 12 Januari 2016 - 11:40

Gré Koster:

Ja hoor het is goed gegaan,knap staaltje, inderdaad nog zes dagen dan is het zo ver,
    kunnen jullie heerlijk gaan genieten van alle avonturen en al het moois.
    Voor dat jullie weg zijn komt er nog heel wat bij kijken,ook daar komt een eind aan,
    en een leuk vooruitzicht.

Een voorspoedige reis gewenst, veel plezier samen in het prachtige Nieuw Zeeland,
    ik kijk uit naar de reisverslagen en zal zeker aan jullie denken.

Een warme groet van mij, Gré Koster

• 12 Januari 2016 - 12:27

Marja Van Rooijen:

Nou dat het gelukt is weten jullie wel, maar ik zie jullie eerst donderdag nog. Tot dan.

• 12 Januari 2016 - 15:05

Josée Uittenbogaard:

Kan jullie volgen fijne reis en genieten.

• 14 Januari 2016 - 13:23

Yvonne Hyballa-verhoeff:

ik bewondeer jullie werkelijk!!!een goede reis vooral in deze tijden. En dan moeten wij maar eens zien of we elkaar in Rotterdam zien, Bocholt is wel geen dubai, maar toch moeilijk om met een boot of vliegtuig te komen, dus ik kom met de trein...houden jullie taai en hans zou zeggen gott mit euch untenwegs...laten we hopen hij doet het en tot lees grüsse yvonne

• 16 Januari 2016 - 15:21

Arda Gieltjes:

Nog één nachtje slapen en dan gaat het gebeuren! Spannend hoor. Ik wens jullie een hele prettige vlucht en een hele fijne vakantie met veel belevenissen. Ik kijk uit naar je verhalen en foto's Kitty.
    Liefs, Arda.